Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety i odżywek.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są wydobywane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan
i wegetarian. Posiadamy ponad 160 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Tak, w biurze segregujemy też śmieci. Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu.
Rozwój naszego Zespołu jest dla nas N A J W A Ż N I E J S Z Y, bo to nasi Pracownicy budują naszą firmę i dzięki nim jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też aktywnych odbiorców poza granicami kraju.
Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i dowolną formę współpracy
- Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania – doceniamy wszystkie pomysły i dajemy Ci możliwość ich zrealizowania
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym Zarządem przedsiębiorstwa
- Pracę w przyszłościowej branży
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
U nas nigdy nie zostajesz sam/a - Elastyczne godziny pracy, work-life-balance
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
A do tego:
- Kartę fitness
- Pyszną kawę
- Miejsce postojowe
- Wyjścia integracyjne i szkolenia
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- Obsługa klientów, utrzymywanie długoterminowych relacji.
- Realizowanie planów sprzedażowych.
- Przygotowywanie ofert handlowych.
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Prowadzenie rozmów biznesowych i negocjacje z klientami.
- Sporządzanie planów i raportów ze sprzedaży oraz prowadzonych działań.
Jeśli:
- Jesteś nastawiony na ciągły rozwój swoich kompetycji
- Czujesz się swobodnie w kontakcie z klientami i posiadasz umiejętności sprzedażowe
- Umiesz budować pozytywne relacje i wzbudzasz zaufanie
- Posiadasz zdolności komunikatywne, jesteś otwarty, z silną motywacją i zaangażowaniem do pracy.
Mile widziane:
- Doświadczenia w sprzedaży do klientów B2B
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie