Firma Candellux Lighting Sp. z o.o., zajmująca się produkcją artykułów oświetleniowych, istniejąca na rynku od 2003 roku; poszukuje dynamicznego i komunikatywnego pracownika na stanowisko:
Account Manager - Influencer Marketing
Miejsce pracy: Wołomin
Opis stanowiska:
- zarządzanie kampaniami internetowymi w modelach performance, których celem jest sprzedaż produktów Candellux Lighting
- prowadzenie segmentacji klientów, personalizacji ofert, rekomendacji produktów, tworzenia planów aktywizacji poszczególnych segmentów, a także: mapowania customer journey, analizowania punktów styku z marką i optymalizacja oferty w celu poprawy KPI, ROI oraz maksymalizacji LTV Klienta,
- zarządzanie treścią serwisów internetowych banku w oparciu o wykorzystywany system CMS,
- obsługa kluczowych klientów firmy w bieżących oraz nowych projektach dotyczących influencer marketingu,
- budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami bezpośrednimi, współpraca z dostawcami zewnętrznymi
- współudział w realizacji celu grupowego,
- tworzenie analiz oraz ofert,
- reprezentowanie spółki, prowadzenie spotkań handlowych,
- dopinanie deali i koordynacja ich poprawnej realizacji
- zarządzanie kampaniami internetowymi w modelach performance, których celem jest sprzedaż produktów Candellux Lighting
- stała optymalizacja prowadzonych kampanii w kierunku zwiększenia ich efektywności,
- raportowanie i rozliczanie prowadzonych działań.
- współpraca z kluczowymi działami firmy: zakupów, e-commerce, handlowym,
- automatyzujesz procesy komunikacji do klientów (marketing automation),
- analizujesz, raportujesz, wyciągasz wnioski i rekomendacje w celu stałej optymalizacji customer journey.
Doceniamy Cię za to, że posiadasz:
- doświadczenie w marketingu lub CRM w zespole sprzedaży w szybkim, wysoce konkurencyjnym i dynamicznie zmieniającym się otoczeniu,
- doświadczenia z zakresu funkcjonowania sprzedażowych kampanii internetowych (afiliacje, SEM, display, e-mail marketing i inne) rozliczanych w modelach performance (CPL, CPS, CPA),
- wiedzę praktyczną z obsługi systemów CMS,
- umiejętność wykorzystania narzędzi do prowadzenia analityki danych (Google Analytics, Microsoft Excel),
- umiejętności analityczne w połączeniu z umiejętnościami zarządzania projektami i planowania oraz komunikacyjne, aby efektywnie przekazywać informacje w środowisku wielofunkcyjnym,
- proaktywność i chęć zdobywania i poszerzania wiedzy, umiejętność zarządzania priorytetami, kreatywna umiejętność rozwiązywania problemów,
- biegle posługujesz się pakietem MS Office.
Oferujemy:
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie, nawet w obecnej sytuacji
- pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego