Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Account Manager Equipment & Lab Automation
Zakres obowiązków:
- Współpraca z klientami detalicznymi i sieciowymi –budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem
- Czytanie i analiza dokumentacji technicznej oraz doradztwo w zakresie doboru rozwiązań
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Negocjowanie warunków handlowych
- Nadzór nad zamknięciem projektu
- Monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji
- Promocja i sprzedaż produktów
- Organizacja spotkań promocyjnych
- Doradztwo merytoryczno-techniczne dla Klientów
- Współpraca z działem technicznym Centrali firmy
Wymagania:
- Min 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży/zarządzania sprzedażą w zakresie urządzeń medycznych, laboratoryjnych, automatyzacji laboratoriów
- Doświadczenie w pracy na stanowisku account managera (handlowo-technicznego)
- Znajomość funkcjonowania laboratoriów diagnostycznych (w tym znajomość funkcjonowania banków krwi i/lub centrach krwiodawstwa – jest dodatkowym atutem)
- Zdolności negocjacyjne i prezentacyjne
- Samodzielność, systematyczność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
- Wysokie standardy etyczne i kultura osobista
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie techniczne lub bardzo dobre tzw. technical skills (operowanie jęz. technicznym, kontakty z technikami i inżynierami)
Nasz klient oferuje:
- Samodzielną i odpowiedzialną pracę w niemieckiej firmie będącej jednym ze światowych liderów
- Stałe zatrudnienie (umowa o pracę)
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole – duży obszar samodzielności i wolności działania
- Możliwości rozwoju i podnoszenia własnych kwalifikacji ( w tym możliwości awansu)
- Dodatkowe benefity
- Podstawowe narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon komórkowy oraz pakiet szkoleń wprowadzających oraz praktycznych wspomagających pracę na stanowisku AM/KAM