Account Executive (Client Service Specialist)
Miejsce pracy:Warszawa
Miejsce pracy: mazowieckie
JEŚLI CHCESZ:
- Prowadzić bieżącą obsługę Partnerów Moje Miasto PAYBACK (stały kontakt telefoniczny, e-mailowy, doradztwo w zakresie działania Programu PAYBACK)
- Przygotowywać oferty promocyjne Programu Moje Miasto PAYBACK
- Analizować i prognozować sprzedaż Partnerów w oparciu o KPI
- Przygotowywać i przeprowadzać kampanie promocyjne partnerów Programu Moje Miasto PAYBACK, służące zwiększaniu sprzedaży
- Koordynować i nadzorować odpowiednią ekspozycję partnerów i ofert promocyjnych w serwisie internetowym i w newsletterach
- Współpracować z Działem Sprzedaży oraz partnerami handlowymi w zakresie optymalizacji ich oferty promocyjnej i przygotowywania działań dostosowanych do wymagań uczestnictwa w programie
- Przygotowywać raporty wyników, wyciągać wnioski i inicjować rozwiązania
- Analizować rynek lokalny, wprowadzać nowe rozwiązania służące rozwojowi produktu
i zwiększaniu sprzedaży oraz brać udział w kreowaniu strategii sprzedaży
CZEGO OD CIEBIE WYMAGAMY:
- Doświadczenia w prowadzeniu usług B2B w szczególności w stałej obsługi Klientów i sprzedaży usług
- Umiejętności analitycznych (wyciąganie wniosków, formułowanie potrzeb i kierunków biznesowych)
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- Komunikatywności, umiejętności pracy pod presją czasu, samodzielności w działaniu, kreatywności oraz silna orientacja na realizację celów
MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie w obsłudze klientów w agencjach reklamowych, domach mediowych, wydawnictwach, sprzedaży powierzchni reklamowych on-line/off-line oraz znajomość zasad komunikacji marketingowej
- Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań marketingowych (znajomość programów lojalnościowych, bonusowych lub zakupowych będzie dodatkowym atutem)
CO MOŻEMY TOBIE ZAOFEROWAĆ:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji w centrum Warszawy
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja)
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów w życie
- Aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy i jej projektów
- Przyjazną i swobodną atmosferę w pracy
Loyalty Partner Polska, spółka należąca do koncernu American Express jest twórcą i operatorem największego multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK. Jako lider rynkowy, posiadamy wiedzę ekspercką w obszarze handlu detalicznego, marketingu, sprzedaży, dystrybucji oraz CRM. Naszym klientom dostarczamy kompleksowe oraz innowacyjne usługi z zakresu Customer Management.
PAYBACK to największy multipartnerski Program Bonusowy. Codzienne współpracujemy
z ponad 600 firmami partnerskim oraz ponad 150 sklepami internetowymi.