Biuro Rachunkowe BIZ PARTNER — dynamicznie rozwijająca się firma, które kładzie nacisk na profesjonalizm, innowacyjność i indywidualne podejście do klienta. Od 7 lat zajmująca się prowadzeniem biura rachunkowego dla klientów z kapitałem zagranicznym, okazaniem usług prawnych i doradczych, wsparciem w rozwoju zagranicznego biznesu w Polsce na wszystkich etapach prowadzenia działalności. 

Zespół Biz Partner składa się z doświadczonych księgowych, specjalistów finansowych, kadrowych i prawników. 

Praca w biurze rachunkowym Biz Partner może być satysfakcjonującym i rozwijającym doświadczeniem z kilku powodów: 

Profesjonalizm i zaangażowanie:

W Biz Partner priorytetem jest wysoka jakość obsługi klienta oraz profesjonalizm w wykonywanych usługach. Pracując tutaj, masz szansę być częścią zespołu, który dąży do doskonałości w każdym aspekcie działalności.

Rozwój zawodowy:

Biz Partner oferuje możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach, seminariach branżowych oraz zdobywanie nowych kwalifikacji. To świetna szansa na poszerzenie wiedzy i umiejętności w dziedzinie księgowości i finansów.

Dynamiczne środowisko pracy:

Biuro rachunkowe to miejsce, gdzie każdy dzień może być inny, ze względu na różnorodność klientów i ich potrzeb. To świetna okazja do ciągłego wyzwania się i rozwijania umiejętności w dynamicznym środowisku.

Indywidualne podejście do pracownika:

Biz Partner stawia na indywidualne podejście do każdego pracownika, doceniając ich wkład i motywując do osiągania celów zawodowych. To miejsce, gdzie czujesz się doceniony i wspierany w realizacji własnych ambicji.

Aktualne oferty pracy

Firma BIZ PARTNER Sp. z o.o. nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.

Zobacz oferty innych pracodawców

  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Mobility Expert

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    As the Mobility Expert, you will be responsible for: Providing expert advisory services and support to business units, assignees, employees, and foreign candidates on Polish immigration law and related procedures. Counselling through immigration processes for global assignees, permanent...
  • Asystent / Asystentka ds. Księgowości

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
  • Junior Audit Consultant

    Poland Audit Services Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis stanowiska: Bieżące wsparcie pracy działu audytu, Pomoc przy realizacji prowadzonych projektów, Wspieranie zespołów w przeprowadzaniu analiz i badań rynku, Przygotowywanie raportów; opracowywanie prezentacji, Pomoc przy prawidłowym dekretowaniu dokumentów do systemu.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Księgowości

    Legal House Poland sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji księgowej; dbałość o prawidłowy obieg dokumentów; sporządzanie deklaracji podatkowych, raportów finansowych, raportów wewnętrznych; księgowanie list płac, wyciągów bankowych; fakturowanie, wysyłanie faktur do klienta; prowadzenie rozliczeń;...
  • Financial Controls Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What will you do - Responsibilities: Ensure that the control framework is consistent with JSOX rules and best practice Maintenance of the change management process by assistance in evaluation of business and IT process changes to identify financial risks and evaluate its probable impact Evaluation...
  • Finance Entity Accounting & Reporting Team Lead

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the position: As the Finance Entity Accounting & Reporting Team Lead for Poland and Eastern Europe, you’ll lead a high-performing team responsible for IFRS, statutory reporting, and FP&A. This impactful role drives accuracy, compliance, and collaboration with auditors, while streamlining...
  • Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Product Configurator Analyst Manager

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Position: The Product Configurator Analyst, reporting to the Product Configurator Expert manager and solution owner, is the BTS expert of the solution once in operational support model, where he/she should assess, implement and test changes and enhancements. He/she is also in charge of coordinating...
Zobacz archiwalne oferty pracy

BIZ PARTNER Sp. z o.o.

ul. ALEJA PRYMASA TYSIĄCLECIA 83A/133

01-242 Warszawa