Jak wygląda rekrutacja?
Oferty rekrutacyjne odzwierciedlają bieżące potrzeby biznesu i skierowane są zarówno do specjalistów z bogatym doświadczeniem, inżynierów jak i osób będących na początku swojej kariery zawodowej. W różnorodnych obszarach i specjalizacjach zatrudniamy osoby, które są zainteresowane realizowaniem ambicji zawodowych.Aplikuj na www.mpwik.com.pl/kariera
Publikacja ogłoszenia o pracę.
Rekrutacja rozpoczyna się publikacją ogłoszenia o pracę, zwierającego główne zadania na danym stanowisku, warunki współpracy oraz wymagania i oczekiwania wobec kandydatów.
Gromadzenie i selekcja aplikacji.
Po dokładnej analizie i selekcji nadesłanych dokumentów następuje etap zaproszenia do rozmów wybranych Kandydatów.
Spotkania rekrutacyjne.
Rozmowy rekrutacyjne, w zależności od potrzeb i charakterystyki danego stanowiska mogą być poprzedzone: testem wiedzy merytorycznej, wywiadem telefonicznym, testem poziomu znajomości języka obcego, przedstawieniem dodatkowych dokumentów aplikacyjnych, przygotowaniem i przedstawieniem prezentacji etc.
Wybór Kandydata.
Po podsumowaniu przeprowadzonego procesu, komisja rekrutacyjna decyduje o wyborze Kandydata, który zostanie rekomendowany do zatrudnienia. Dbamy o to, aby wszyscy Kandydaci, którzy wzięli udział w trzecim etapie rekrutacji otrzymali informację zwrotną o wyniku procesu rekrutacyjnego.