Agencja Public Relations ComPress S.A. powstała w 1990 roku jako jedna z pierwszych firm tego typu w kraju. Należy do grona największych firm doradczych z obszaru PR w Polsce. Jest zrzeszona w Związku Firm Public Relations gromadzącym 31 największych agencji PR na rynku polskim. Specjalizuje się m.in. w tworzeniu strategii PR, zarządzaniu sytuacją kryzysową, realizacji programów Media Relations, Investor Relations i komunikacji wewnętrznej. W maju 2008 roku agencja ComPress SA zadebiutowała na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych.
Struktura firmy opiera się na departamentach dedykowanych konkretnym sektorom rynku: teleinformatycznemu, finansowemu, maszyn i urządzeń, farmacji oraz energetyce i sektorowi budowlanemu. Dodatkowo w firmie utworzono grupy kompetencyjne pozwalające na realizację projektów w takich obszarach, jak Inwestor Relations, Corporate Social Responsibility, marketing sportowy, eventy i sponsoring oraz komunikacja wewnętrzna. W ramach firmy funkcjonuje również dział odpowiedzialny za konsulting i szkolenia, który świadczy usługi w zakresie treningów medialnych, tworzenia strategii komunikacyjnej i usług doradczych.