Quad/Graphics jest wiodącym dostawcą druku i rozwiązań dla mediów na rynku globalnym. Podstawą działalności firmy jest zamiłowanie do innowacji i najbardziej zaawansowanych rozwiązań dostępnych na rynku. Nasz zgrany zespół ludzi, wyróżniających się chęcią do podejmowania wyzwań, nieustannie ulepsza rozwiązania oferowane naszym klientom i poszukuje nowych kanałów komunikacji.
Zakres odpowiedzialności:
-
Zapewnienie codziennej, profesjonalnej, wysokiej jakości obsługi zgłoszeń z działu Help Desk
-
Diagnozowanie i rozwiazywanie bieżących problemów w procesie produkcyjnym
-
Wyszukiwanie błędów w plikach logowania
-
Debugowanie kodu aplikacji
-
Przeszukiwanie bazy danych
-
Wprowadzenie ewentualnych zmian w oprogramowaniu
-
-
Tworzenie dokumentacji zawierającej instrukcje rozwiązywania problemów
-
Eliminowanie błędów i usprawnianie aplikacji w celu redukcji zgłoszeń
Oferujemy:
-
Pracę przy rozbudowanych aplikacjach, prezentujących różnorodne podejście do programowania, napisanych w takich technologiach jak np.: ASP.NET MVC, C#, Java, VB.NET, C++, jQuery, JavaScript, MS SQL Server, Oracle DB, MongoDB, iBatis, ActiveMQ, WCF
-
Pracę w polsko-amerykańskim dziale IT liczącym blisko 500 osób, w tym ponad 200 w Polsce
-
Współpracę ze światowej klasy specjalistami w zakresie projektowania aplikacji
-
Jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego
-
Gwarancję przyjaznej atmosfery i możliwość aktywności po pracy
-
Pracę na umowę na czas nieokreślony
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
Wymagania:
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole (SCRUM Team)
-
Umiejętność rozwiązywania problemów
-
Podstawy programowania w jednym z języków obiektowych lub proceduralnych
-
Znajomość SQL
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
Chęć poszerzania kompetencji w obszarze programowania
-
Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym
-
Mile widziane osoby ze znajomością PowerBuilder