Ogłoszenie numer: 1258831, z dnia 2016-08-22
ManpowerGroup Sp. z o.o.
1st Line Support with Czech and English
Miejsce pracy: Łódź
Nr Ref.: LSC/050/YPU
Opis stanowiska
Task:
As a Service Desk Consultant you will be responsible for providing first line support for Clients, handling and solving issues by phone and emails. In addition, you will be able to participate in various projects and extend your professional knowledge.
Wymagania
Requirements:
We expect excellent command of Czech and very good command of English. Experience within Customer Service area would be an advantage, as well as previous experience within Help Desk. Ideal Candidate is a communicative and open - minded person with proactive attitude and positive approach toward working with people. Good computer skills are required.
Oferujemy
Offer:
We offer stable employment in a multinational environment. The package of social benefits includes private medical healthcare, sport card , professional internal and external trainings and work within dynamic, motivated team. Excellent atmosphere is also provided. The bureau is well communicated.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.