Będziesz miał/a okazję:
1. prowadzić bieżące działania dotyczące ustalenia statusu podatkowego klienta wynikających z regulacji FATCA i CRS, m.in. poprzez:
- dokonywanie identyfikacji i klasyfikacji klientów pod kątem posiadanych cech podatnika innego kraju;
- przygotowanie ścieżki komunikacyjnej do klienta (telefoniczne kampanie wychodzące, komunikaty w kanałach elektronicznych, działania podejmowane przez placówki) – przygotowywanie pism, skryptów, materiału informacyjnego;
- współpracę i przygotowywanie wytycznych dla firmy zewnętrznej dot. m.in obsługi procesów, przeglądu dokumentacji, zakładania blokad na rachunkach klienta;
- monitorowanie składanych oświadczeń, badanie ich poprawności, podejmowanie działań korygujących;
- weryfikacje klientów instytucjonalnych na stronie amerykańskiego urzędu skarbowego;
- prowadzenie archiwum dokumentacji dot. identyfikacji klienta
2. Zarządzać aplikacją przeznaczoną do raportowania oraz monitorowania statusów podatkowych klienta (funkcjonalność, testowanie, prowadzenie rejestru uprawnień do aplikacji). Obsługa klientów w aplikacji.
3. Szkolić pracowników i sporządzać materiały informacyjne nt. regulacji FATCA i CRS. W ramach tych obowiązków będzie m.in.:
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych – e-learnig’ów, baz wiedzy, informatorów (dla mLinii, placówek detalicznych mBanku, mFinanse, linii biznesowych),
- prowadzenie szkoleń dla pracowników
- przygotowanie i nadzorowanie strony www mBank dla klientów
4. Bieżące wsparcie pracowników placówek detalicznych w zakresie identyfikacji statusu podatkowego klienta i beneficjenta rzeczywistego.
5. Przygotowanie i prowadzenie działań kontrolnych, w ramach Pionu Bankowości Detalicznej dot. wdrożenia ustawodawstwa FATCA i CRS. Przygotowywanie raportów dla Pełnomocnika Pionu Bankowości Detalicznej. Monitorowanie regulacji krajowych w zakresie zmian w ustawach.
6. Organizacja i prowadzenie kontroli funkcjonalnej w departamencie.
Jeśli jesteś samodzielną osobą, umiesz łączyć różne fakty i łatwo nawiązujesz relacje, to czekamy właśnie na Ciebie. Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego z obszaru ekonomii;
- znajomości systemów Altamira – obszar produktów, klientów; ogólna znajomość work-flow, uniwniosek/uniflow;
- biegłej znajomości pakietu MS Office, łatwości w posługiwaniu się aplikacją Excel;
- podstawowej znajomości języka angielskiego (możliwa współpraca z Oddziałem Zagranicznym);
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów (efektywna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Grupie mBanku;
- zrozumiałej komunikacji i asertywności;
- umiejętności prezentowania wyników prac;
- dokładność i precyzja w działaniu;
- spojrzenie przekrojowe;
- znajomość organizacji będzie dodatkowym atutem
- mile widziane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w banku
Oferujemy Ci:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo w mBanku
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku)
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.