Jesteśmy nowo powstałą Spółką z kapitałem zagranicznym a jednocześnie jedną z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, działającą na rynku szybkich pożyczek konsumenckich.
To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy w branży.
Dynamiczny wzrost njuDOOR i zmiany zachodzące na rynku usług pożyczek konsumenckich, stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role. Spółka planuje stworzenie struktur pracowniczych na terenie całej Polski. W związku dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista do spraw kadr i płac, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie całokształtu spraw związanych z obszarem kadr i płac w firmie. Samodzielnie realizuje zlecone przez kierownika działu kadr i płac zadania oraz ściśle z nim współpracuje. Osoba zatrudniona na tym stanowisku legitymuje się dogłębną znajomością prawa podatkowego i prawa pracy. Przede wszystkim oczekuje się od takiej osoby odporności na stres, dobrej organizacji pracy, samodyscypliny i terminowości.
- samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,
- prowadzenie bazy danych pracowników,
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy,
- naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ZUS i podatkowymi,
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracownika,
- kontrola szkoleń BHP oraz badań lekarskich,
- prowadzenie akt osobowych,
- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, obsługa PFRON oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
- naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, urlopów itd.
- prowadzenie ewidencji zajęć komorniczych.
- przygotowywanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy, oraz umów cywilno –prawnych na wniosek pracownika, zleceniobiorcy,
- prowadzenie korespondencji z wszelkimi instytucjami konieczna w zakresie wykonywanych obowiązków.
- preferowane wykształcenie wyższe,
- minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej firmie,
- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących czasu pracy (różne systemy) oraz doświadczenie w jego rozliczaniu,
- bardzo dobra znajomość naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania umów cywilnoprawnych,
- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, ZUS oraz prawa pracy,
- bardzo dobrą znajomość programu Płatnik oraz aplikacji Microsoft Office (zwłaszcza Excel),
- samodzielność, dyspozycyjność, terminowość,
- umiejętność ustalania priorytetów i efektywnego zarządzania czasem,
- otwartość i komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy: Stabilną pracę na umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i kompetentnym zespole, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.