specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz i kupujesz kampanie reklamowe w mediach cyfrowych i tradycyjnych (zarówno bezpośrednio u wydawców, jak i za pośrednictwem domu mediowego),przygotowujesz rekomendacje, prezentacje strategii mediowych i analizy prowadzonych działań,negocjujesz z wydawcami...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
specjalista (mid) kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Za co będziesz odpowiedzialny: Planowanie, przygotowywanie oraz wdrażanie działań marketingowych i PR; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi na rynku B2B; Wdrażanie oraz Realizowanie Promocji Sprzedaży; Przygotowywanie graficzne materiałów dla Działu...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji w Social Media, kreacja tekstów edukacyjnych dla marki typu podstrony, mailingi, kreacja założeń kampanii i realizacja nowych inicjatyw, projektów, planowanie i egzekucja wydarzeń,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
2 dni
Zakres obowiązków ścisła opieka nad strategią e-marketingową naszej marki; aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji online; monitorowanie i analizowanie efektywności działań marketingowych, wprowadzanie innowacji w kampaniach; stałe...
specjalista mid / junior / senior kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja strategii rozwoju produktów VOD i SVOD. Raportowanie i analiza wyników ofert produktów VOD i SVOD, wraz z rekomendacjami działań budżetowych. Rekomendowanie oferty programowej dla wybranych produktów. Analiza rynku i konkurencji oraz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
Who is suitable for this work? We are looking for dynamic people who have strong communication skills and use the Internet daily. This is a freelance, independent contractor position. You will have the flexibility and freedom to work from your own home, working your own hours. What does the work...
Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii i procesów zaopatrzenia zgodnie z celami działu Zakupów w obszarze zakupów usług korporacyjnych i opakowań; Analiza wzorców wydatków i warunków rynkowych oraz standaryzacja opakowań w poszczególnych jednostkach biznesowych i...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: dbanie o oznakowanie lokali aptecznych, pozyskiwanie zgód administracyjnych na oznakowanie lokali aptecznych, weryfikacja cen i wyszukiwanie ofert ogłoszeń internetowych, weryfikacja cen i możliwości wynajmu powierzchni bannerowych,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków: Współudział w budowaniu portfolio produktowego i współtworzenie kategorii asortymentowych z dostawcami mebli; Pozyskiwanie nowych dostawców do sklepu online; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; Planowanie i wdrożenie nowych produktów do sklepu online;...
Zakres obowiązków: Rekrutacja nowych pracowników – prowadzenie procesu rekrutacyjnego od ogłoszenia oferty pracy po finalizację zatrudnienia; Zarządzanie procesami onboarding i offboarding pracowników, zapewnienie płynności tych procesów oraz dbałość o dobre wrażenie nowych i...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: samodzielnym doborze metod badawczych odpowiadających na identyfikowane wyzwania i potrzeby, samodzielnym przygotowywaniu i realizacji: testów użyteczności (stacjonarnie i zdalnie),badań we współpracy z agencją badawczą, badań ilościowych we...
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów (instalatorzy, serwisanci); przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych; współpracę z działem...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w zgodzie z wizją i celami biznesowymi firmy, Bieżące analizy trendów, działań naszych klientów oraz konkurencji, Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących, Dbanie o wizerunek...
Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych funkcjonowania sieci oddziałów oraz agencji,przygotowujesz koncepcje organizacji i funkcjonowania sieci oddziałów i agencji,współpracujesz przy projektach modernizacji placówek banku,sporządzasz...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Przetwarzanie przychodzących leadów; Prowadzenie negocjacji z klientami; Ustalanie i przestrzeganie planów na okresy sprawozdawcze; Zawieranie umów i transakcji, prowadzenie rozliczeń z klientami; Komunikacja ze współpracownikami w ramach mapy drogowej procesów biznesowych;
MAJOREL POLSKAKraków, Quattro Business Park
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
MAJOREL POLSKAKraków, Quattro Business Park
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
MAJOREL POLSKAKraków, Quattro Business Park
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
MAJOREL POLSKAKraków, Quattro Business Park
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Duties and Responsibilities Optimization and creation of new campaigns using your marketing insights and tools to create campaigns, ad groups, ad texts, keywords and extensions to achieve client's’ expectations; Optimization and creation of digital marketing campaign types, such as: Search,...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analiza widoczności stron www w wyszukiwarkach internetowych; Optymalizację współczynnika konwersji; Wykonywanie audytów SEO oraz przedstawienie rekomendacji działań; Przygotowywanie analiz słów kluczowych oraz wsparcie przy tworzeniu...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
4 dni
Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy zdalnej niezbędna jest duża samodyscyplina, zaangażowanie i determinacja; Ma duże...
Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products; Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków Prowadzenie komunikacji z kontrahentem. Inicjowanie nowych kierunków rozwoju firmy. Inicjowanie współpracy partnerskiej na rzecz rozwoju firmy. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie i analizowanie sprzedaży. Udział w tworzeniu strategii marketingowej firmy....
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Kształtowanie strategii sprzedażowej oraz polityki rozwoju w kanałach e-commerce; Realizacja procesów sprzedażowych w oparciu o sklep internetowy oraz platformy sprzedażowe; Przygotowywanie ofert na platformach sprzedażowych (zarządzanie treściami oraz aktualizacja...
Kluczowe obowiązki: Sprzedaż usług UDT, opracowywanie ofert, umów. Kontakt z Klientem. Obsługa systemów informatycznych UDT. Obsługa szkoleń, targów i konferencji.
Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Become a part of one of the most rapidly growing teams in Poland and join a fantastic career path with us today! Overview of tasks: Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails; Deliver comprehensive customer sales support through the entire...
specjalista (mid) pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Czym będzie się zajmować osoba zatrudniona na tym stanowisku? Optymalizacja grafiku warsztatów szkoleniowych; Stworzenie komfortowych warunków funkcjonowania studia zarówno dla stałych pracowników biura, jak i klientów. Prowadzenie tabeli kosztów dla każdego komercyjnego warsztatu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
tworzenie, nadzór nad koordynacja promocji oraz projektów lojalnościowych, wzmacnianie lokalnej widoczności produktów poprzez dystrybucję standów, weryfikację widoczności, rozliczanie ekspozycji zgodnie z ustaloną formą i budżetem, koordynacja działań związanych z planowaniem,...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Aktywne pozyskiwanie dostawców celem wsparcia pracy działu handlowego Zbieranie informacji o produkowanych produktach, wielkości firmy, możliwości i gotowości nawiązania współpracy Uczestnictwo we wprowadzeniu nowych produktów...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Aktywne pozyskiwanie dostawców celem wsparcia pracy działu handlowego Zbieranie informacji o produkowanych produktach, wielkości firmy, możliwości i gotowości nawiązania współpracy Uczestnictwo we wprowadzeniu nowych produktów...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
Zadania: Realizacja strategii marketingowej i eventowej na żywo oraz koncepcji eventowych; Wdrażanie strategii promocji sprzedaży, koordynowanie koncepcji promocji sprzedaży; Odpowiedzialność za planowanie wydarzeń, promocji sprzedaży i programów lojalnościowych na poziomie regionalnym;...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 45,00 - 50,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Dla naszego Klienta, który działa w branży hotelarskiej, organizacji imprez turystycznych oraz jest twórcą innowacyjnego produktu, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu. Głównym celem stanowiska będzie zarządzanie zespołem oraz generowanie innowacyjnych pomysłów i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: branding lokali aptecznych, realizację zadań i celów komunikacji informacyjnych oraz wizerunkowych offline i online, kontakt z jednostkami administracji publicznej w celu pozyskania zgód administracyjno-prawnych na oznakowanie lokali...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Wiemy, że to Ty znasz swoje możliwości i słabości najlepiej. Przygotowaliśmy kilka pytania, które mamy nadzieję, że pomagają opisać tą szczególną rolę. Odpowiedz na nie, aby rozważyć czy ta praca jest dla Ciebie: Czy jesteś osobą szczególnie sumienną i rzetelną? Perfekcjonizm...
Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.
Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków
Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.
Jak zostać specjalistą ds. marketingu?
Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!
Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe
Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Ile zarabia specjalista ds. marketingu?
Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.
Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim
Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.
Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media
Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.
Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B
Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Brand Manager
Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach
Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.
Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?
Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.
W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?
Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.