specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: kompleksowa obsługa zarządcza wyznaczonych obiektów i terenów GUMED (rejon), bieżąca kontrola stanu wyznaczonych nieruchomości, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, m.in. utrzymanie czystości, bieżące...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zadania: Obsługa techniczna obiektu użyteczności publicznej- muzeum Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń, Diagnozowanie awarii i usterek, Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych...
Mobilną obsługę techniczną dużych obiektów; Współpracę z zespołem technicznym pod nadzorem Koordynatora; Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; Wykonywanie inspekcji i wybranych przeglądów; Nadzór nad realizacją przeglądów i napraw głównych w obiektach przez...
Osoba zatrudniona na stanowisku Technika Obiektu będzie odpowiedzialna za: Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości; Przeglądy instalacji budynkowych oraz usuwanie awarii; Tworzenie raportów z...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Zadania: Mobilne wsparcie obsługi technicznej w rejonie danego województwa/miasta. Obsługa obiektów handlowych, logistycznych, biurowych. Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń, Diagnozowanie awarii i usterek, Rozwiązywanie problemów...
Zadania: Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie obiektu - hali logistycznej w Zakrzowie lub Cholerzynie (do wyboru). Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń,...
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi technicznej obiektu.
Twoje zadania: prowadzenie przeglądów technicznych, umawianie serwisów, bieżące utrzymanie infrastruktury budynkowej, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne; rozliczanie mediów, uczestnictwo w realizacji zadań remontowych, likwidacja awarii elementów budowlanych, instalacji i urządzeń;...
Zadania: zapewnienie obsługi technicznej placówek Grupy LUX MED w podległym regionie - woj. mazowieckie, łódzkie, podlaskie, usuwanie drobnych usterek i bieżących awarii, wykonywanie podstawowych prac naprawczych: ślusarskich, hydraulicznych, montażowych, inne prace zlecone.
Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia mieszczącym się na ul. Szamocka 6. Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie przeglądów obiektu i urządzeń technicznych wg ustalonego harmonogramu; Nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją budynku (obiekt biurowy z infrastrukturą typu Data Center) Obsługa techniczna systemów elektroenergetycznych i HVAC; Usuwanie awarii;
Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: nadzór techniczny nad zasobem położonym w Świętoszowie, wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
STRABAG PFSWarszawa
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja instalacji i urządzeń budynkowych (instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne, klimatyzacyjne, grzewcze, wentylacyjne) monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii; współpraca z serwisami zewnętrznymi; raportowanie zgodnie z procedurami;
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania na stanowisku: utrzymanie ciągłości produkcyjnej; bieżący nadzór nad sprawnością techniczną maszyn i urządzeń, diagnozowanie i usuwanie awarii i usterek; uczestnictwo w rozruchu nowych maszyn i urządzeń oraz linii produkcyjnych; przezbrajanie maszyn; rozkręcanie i skręcanie...
Zadania: prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie (nadzór nad przeglądami instalacji, wykonywanie testów pompowni p.poż. oraz drobne naprawy urządzeń i instalacji: głównie elektrycznych oraz grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych...
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku; Wykonywanie okresowych przeglądów systemów i instalacji budynkowych (wentylacja, klimatyzacja, elektryka, sanitarne, HVAC) Dozorowanie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Wykonywanie drobnych prac remontowo – naprawczych przede wszystkim gipsowanie , szlifowanie i malowanie ścian; Kontrola i sterowanie parametrami hali (temperatura, wentylacja); Współpraca z firmami specjalistycznymi...
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów, Bieżące dbanie o efektywne wykorzystanie powierzonych do administrowania nieruchomości oraz zgłaszanie wniosków dotyczących wolnych pomieszczeń użytkowych,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz, organizujesz i koordynujesz pracę podległych pracowników,udzielasz wsparcia merytorycznego pracownikom prowadzącym bieżącą obsługę i zarządzanie nieruchomościami,kontrolujesz zadania realizowane przez administratorów i zarządców w zakresie...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...
Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: doświadczenie w technicznej obsłudze/zarządzaniu nieruchomości oraz znajomość instalacji budynkowych Tryb pracy: głownie praca zdalna oraz mobilna Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w...
Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: doświadczenie w technicznej obsłudze/zarządzaniu nieruchomości oraz znajomość instalacji budynkowych Tryb pracy: głownie praca zdalna oraz mobilna; Trenuj swoją karierę i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wykonywanie prac montażowych, konserwacyjnych oraz remontowych; Nadzór nad stanem technicznym budynków i przynależnych terenów; Diagnozowanie awarii i usterek; Weryfikację i rozwiązywanie problemów technicznych; Utrzymanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
utrzymywanie relacji z najemcami obiektów; poszukiwanie najemców na wolne lokale w obiektach; przygotowywanie umów, aneksów, oraz dokumentacji związanej z obiektami, najemcami; monitorowanie i nadzór nad stanem technicznym nieruchomości; współpraca z innymi działami firmy; nadzór -...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
Opis stanowiska Zapewnienie ciągłej, bezpiecznej i ekonomicznej eksploatacji nowoczesnego kompleksu biurowego klasy A; Nadzór oraz kontrola nad maszynami i urządzeniami infrastruktury technicznej obiektu (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, wod-kan, chłodnicze, ciepłownicze,...
Szukasz pracy jako administrator budynku? Specjaliści ds. administrowania mają za zadanie zarządzanie nieruchomościami, zarówno lokalami mieszkalnymi, jak i komercyjnymi czy przemysłowymi. Miejscem pracy takiej osoby jest biuro, niemniej pracownik często wykonuje obowiązki również w terenie. W serwisie Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowisko administratora nieruchomości i dotyczące pokrewnych zawodów, np. młodszego administratora nieruchomości, technika utrzymania obiektu, konserwatora instalacji budynkowych czy agenta nieruchomości / specjalistę ds. sprzedaży nieruchomości. Ogłoszenia najczęściej dotyczą pracy stałej na pełen etat, choć niekiedy pojawiają się także oferty pracy tymczasowej. Sprawdź najnowsze oferty i zaaplikuj! Nie jesteś pewna / pewny, czy sprawdzisz się w danej pracy? Przeczytaj kompleksowy opis stanowiska pracy!
Administrator nieruchomości – co robi?
Do podstawowych obowiązków managera ds. nieruchomości należy nadzór nad obiektem albo obiektami, obsługa wspólnot mieszkaniowych lub innych podmiotów. W zakresie obowiązków może leżeć zatem chociażby sprawdzanie stanu technicznego budynku zgodnie z harmonogramem, organizowanie prac konserwacyjnych, udział w przeglądach. Warto przy tym wiedzieć, że jeśli chodzi o kontrolę stanu nieruchomości, kierownik czuwa nie tylko nad stanem technicznym (nadzorując np. techników obsługi budynku), ale też estetyką obiektu i jego otoczenia. Do wachlarza obowiązków administratora należy także kontaktowanie się z dostawcami mediów i usług komunalnych, zawieranie umówi z nimi, czuwanie nad prawidłowym wykonywaniem usługi oraz kontrola w zakresie przestrzegania zapisów tych umów. Administrator odpowiada również za bieżącą współpracę z dzierżawcami i użytkownikami obiektu.
Jak zostać zarządcą nieruchomości?
Zarządcy nieruchomości są pilnie poszukiwani w wielu częściach Polski. Jak zacząć nową karierę na tym stanowisku? Pracodawcy często oczekują wykształcenia związanego z zarządzaniem nieruchomościami lub pokrewnymi dziedzinami. Wymagana jest również znajomość ustawy o nieruchomościach oraz umiejętność pracy z programami do zarządzania nieruchomościami. Przyszli zarządcy powinni posiadać także rozwinięte umiejętności organizacyjne, zdolność koordynowania zadań i sporządzania różnego rodzaju dokumentów zgodnie z przepisami. Największym atutem doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej szansę mają także kandydaci bez doświadczenia.
Stanowisko kierownika budynku – predyspozycje zawodowe
Kierownik budynku to odpowiedzialna funkcja. Koordynacja działań związanych z utrzymywaniem właściwego stanu nieruchomości wymaga posiadania zdolności do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, a także umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów. W pracy tej niezbędne są także umiejętności komunikacyjne i do budowania relacji. Przydają się one zarówno w kontaktach z mieszkańcami, jak i z zewnętrznymi dostawcami usług. Warto pamiętać, że kierownik budynku prowadzi współpracę z firmami zewnętrznymi, powinien zatem cechować się wysoką kulturą osobistą i umieć prowadzić negocjacje biznesowe.
Ile zarabia administrator nieruchomości?
Czy jest to opłacalne stanowisko? Wiele zależy od stażu pracy i poziomu odpowiedzialności. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, w przypadku administratora nieruchomości na samodzielnym stanowisku pracy mediana wynagrodzenia jest równa 5400 zł brutto miesięcznie. Z kolei w przypadku starszego specjalisty jest to 6200 zł brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty pracy dla administratora nieruchomości w miastach
Aktualne oferty pracy na takie stanowiska jak administrator nieruchomości, młodszy specjalista ds. urządzeń i instalacji w obiekcie, złota rączka czy kierownik techniczny obiektu często publikowane są na Praca.pl. Kandydatów na stanowiska związane z utrzymaniem właściwego stanu nieruchomości poszukują pracodawcy z różnych części Polski. Ustaw Job Alert dla wybranego zawodu i aplikuj!
Praca administrator nieruchomości – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są najważniejsze zadania w pracy administratora nieruchomości?
Obowiązki administratora nieruchomości obejmują przede wszystkim bieżący nadzór nad stanem technicznym i estetyką budynków. Niekiedy jest to także zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi lub innymi użytkownikami obiektów. Administrator jest też zazwyczaj odpowiedzialny za kontakty z dostawcami usług, zarządzanie umowami najmu i przeprowadzanie przeglądów oraz kontroli stanu technicznego obiektów.
Jakie kwalifikacje trzeba posiadać, by dostać pracę na stanowisku administratora nieruchomości?
Pracodawcy oczekują znajomości zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami, często popartymi odpowiednim wykształceniem lub certyfikatami. Te nie są wymagane zazwyczaj w przypadku, gdy kandydat ma wieloletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Pracownik powinien mieć także rozwinięte umiejętności organizacyjne i być osobą komunikatywną, potrafiącą negocjować warunki umów. Ważne są zarazem kompetencje cyfrowe, np. umiejętność pracy z pakietem MS Office i innymi narzędziami wspierającymi zarządzanie nieruchomościami.