Najnowsze oferty pracy

  • Carrier Manager

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your role: As Carrier Manager you will be responsible for day-to-day operational activities of our carriers and drive continuous improvement in our end to end Customer Experience by compiling, analysing and problem solving the ongoing performance of our network of carriers. What will we do together...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Kierownik Zarządzający Dostawami (Supply Chain Manager) Łódź
Manager ds. dostawców i produktów AGD - rynek chiński

Manager ds. dostawców i produktów AGD - rynek chiński

Grafton Recruitment
Łódź
praca stacjonarna
2549 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Manager ds. dostawców i produktów AGD - rynek chiński
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-13-44732/PC
Dla jednego z naszych klientów, lidera w branży RTV i AGD, poszukujemy kandydatów ze znajomością specyfiki chińskiego rynku na stanowisko Managera ds. dostawców i produktów AGD.

Zakres zadań:
  • audyt i rozwijanie współpracy z obecnymi dostawcami.
  • poszukiwanie, weryfikacja wiarygodności oraz jakości i pozyskiwanie do współpracy nowych dostawców (firmy produkcyjne) na rynku chińskim z obszaru dużego AGD.
  • negocjowanie warunków dostawy towaru (umowy, ceny, itp.) i zapewnienie najlepszych warunków produktowych.
  • dbanie o spełnienie norm, licencje i certyfikację produktów.
  • analiza rynku, trendów i cen, identyfikacja regionalnych potrzeb.
  • budowanie bardzo dobrych relacji biznesowych, udział w spotkaniach, targach i wystawach.
Requirements:
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży AGD.
  • praktyczna znajomość specyfiki współpracy z dostawcami z Chin.
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • wykształcenie wyższe.
  • bardzo dobra znajomość MS Office.
  • gotowość do odbywania podróży służbowych.
  • bardzo dobre umiejętności negocjacyjne, interpersonalne i organizacyjne.
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu.
  • nasz Klient jest otwarty na kandydatów z całej Polski.
Benefits:
  • duża samodzielność w działaniu.
  • możliwość pracy na zasadzie home-office lub w biurze Firmy - w zależności od preferencji kandydata.
  • konkurencyjny pakiet benefitów.
  • dodatkowe narzędzia pracy.
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Carrier Manager

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your role: As Carrier Manager you will be responsible for day-to-day operational activities of our carriers and drive continuous improvement in our end to end Customer Experience by compiling, analysing and problem solving the ongoing performance of our network of carriers. What will we do together...