Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Kierownik Zespołu Call Center Dolnośląskie
Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta

Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta

njuDOOR sp. z o.o.
dolnośląskie, Bielany Wrocławskie, Wrocław
praca stacjonarna
2999 dni temu

www.njuDOOR.pl


Jesteśmy nowopowstającą Spółką z kapitałem zagranicznym, działającą na rynku szybkich pożyczek konsumenckich. Spółka planuje stworzenie struktur pracowniczych na terenie całej Polski. W związku dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie, Wrocław
Charakterystyka stanowiska pracy


Celem pracy Kierownik Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Główne zadania stojące przed Działem Obsługi Klienta polegają na aktywnej sprzedaży usług i/lub produktów, przeprowadzaniu badań ankietowych, usługach windykacyjnych, rozpoznaniu i weryfikacji sytuacji finansowej dłużnika, przypominanie o konieczności regulowania płatności, wyznaczaniu harmonogramów spłat, przyjmowaniu wniosków i zgłoszeń, reklamacji, skarg, ich rozwiązywaniu oraz udzielaniu informacji.

 

Zakres obowiązków
  • Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu Działu Obsługi i Weryfikacji Klienta / Call Center
  • Odpowiedzialność za wdrożenie i nadzór nad procedurami bieżącej obsługi klienta
  • Stała analiza i usprawnianie pracy bieżącej działu.
  • Weryfikacja poprawności wprowadzania danych rejestrowych klientów
  • Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie analizy Klientów pożyczkowych, w tym oceny zdolności kredytowej Klienta, oceny transakcji pożyczkowej, proponowanych zabezpieczeń i ryzyka zdolności kredytowej
  • Nadzór nad monitorowaniem sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów, warunków udzielanych pożyczek i scoringu Klienta
  • Procesowanie aplikacji kredytowych oraz weryfikacja i akceptacja wniosków pożyczkowych
  • Sprzedaż produktów do bazy własnej firmy
  • Profesjonalna obsługa klienta, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną i poprzez zdalne kanały komunikacji
  • Współpraca z innymi Działami wewnątrz spółki
Wymagania, kwalifikacje, umiejętności
  • Preferowane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: bankowość, finanse, ekonomia)
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
  • Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w rozwiniętym Biurze Obsługi Klienta /Call Center/Contact Center
  • Dobrej znajomości produktów kredytowych, bankowości transakcyjnej oraz rynku pożyczek konsumenckich
  • Wysokich zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych
  • Doskonałej znajomości procedur Biura Obsługi Klienta/Call Center
  • Umiejętności zarządzania zespołem
  • Wysokiego poziomu kultury osobistej
  • Znajomość zagadnień i przepisów prawnych z zakresu obsługi reklamacji,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, analizowania historii kredytowej klienta i jego zdolności kredytowej

Oferujemy: stabilną pracę na umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie, narzędzia i środki finansowe pozwalające na realizację zadań, dużą samodzielność pracy, gwarantujemy udział w różnorodnych projektach, ciekawą pracę w młodym, dynamicznym i kompetentnym zespole, możliwość szybkiego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Do oferty prosimy dołączyć deklarację: "Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883)".
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez njuDOOR Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w njuDOOR Sp. z o.o. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...