Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 12229
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy używany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, a także przemieszczania się wewnątrz budynku (pomiędzy pokojami i piętrami) i poza nim. Praca wymagająca kontaktu z petentami i instytucjami zewnętrznymi (przeważnie telefonicznego) oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Policji.Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji przy ul. Małopolskiej 47. Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze budynku, w pokoju biurowym czterosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek wyposażony w windę, jednak budynek i pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
Wynagrodzenie zasadnicze: 2563,41 zł (brutto) + dodatek za wysługę lat
Zakres zadań
- Konfigurowanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych;
- Reagowanie na zgłoszenia użytkowników związane z eksploatacją sprzętu i oprogramowania oraz bieżące usuwanie nieprawidłowości w ich działaniu;
- Dokonywanie bieżącej naprawy i konserwacji oraz diagnozowanie i usuwanie usterek w urządzeniach teleinformatycznych;
- Dokonywanie konserwacji, modyfikacji i rozbudowy sprzętu teleinformatycznego;
- Administrowanie (instalacja, konfiguracja, aktualizacja) systemami operacyjnymi, zarządzanie kontami użytkowników na stacjach roboczych;
- Instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania na stacjach roboczych, niezbędne użytkownikom do wykonywania powierzonych obowiązków służbowych (m.in. oprogramowanie biurowe, archiwizujące, pocztowe, szyfrujące);
- Przeprowadzanie procedur napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
- Sporządzanie niezbędnej dokumentacji technicznej w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń podłączonych do wydzielonej sieci policyjnej oraz sieci internetowej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie informatyczne lub pokrewnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze napraw sprzętu komputerowego
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym zrozumienie dokumentacji technicznej/instrukcji obsługi,
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputerów stacjonarnych i przenośnych pod względem sprzętowym i programowym,
- Umiejętność instalacji i konfiguracji urządzeń peryferyjnych,
- Podstawowa znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
- Prawo jazdy kat. B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Sprawna organizacja czasu pracy i samodzielność,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa,
- Znajomość IBM Lotus Notes,
- Świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV.