- Ogłoszenie nr: 153005
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 lipca 2013 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
- Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw nadzoru budowlanego
- w Wydziale Inwestycji i Remontów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Olsztyn, ul. Partyzantów 6 / 8
Miejsce wykonywania pracy:
- Olsztyn
- Olsztyn, ul. Pstrowskiego 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowanie i prowadzenie zadań inwestycyjno-remontowych wraz z przygotowywaniem niezbędnej do tego dokumentacji kosztorysowo-projektowej
- wykonywanie przeglądów okresowych obiektów budowlanych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
- uczestniczenie w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w imieniu inwestora na budowie, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przyjętymi procedurami
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
czas pracy 8 godzin, wyjazdy służbowe, stres
brak windy - dostęp tylko schodami, budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych . praca przy komputerze.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego przy realizacji inwestycji i remontów.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z prawem budowlanym
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne, bądź gotowość przystąpienia do postępowania sprawdzającego. Przyjęcie na stanowisko uzależnione jest od pozytywnego zakończenia postępowania sprawdzającego skutkującego wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne;
- obsługa programów komputerowych w szczególności arkuszy kalkulacyjnych , tekstowych, kosztorysowanych oraz prezentacyjnych
- znajomość podstaw procesu realizacji inwestycji, prawa budowlanego
- prawo jazdy kat. B
- 3 lata doświadczenie zawodowe w administracji publiczmnej
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem inwestycji w kontekście finansowym, znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem, wykorzystaniem i rozliczeniem środków z funduszy unijnych
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, zamówień publicznych kodeksu cywilnego
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów