Dla Naszego Klienta, firmy zajmującej się świadczeniem usług w zakresie: facility management, obecnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Facility Manager.
Facility Manager
Nr Ref.: JO-1308-268678
Zadania:
- Zarządzanie kontraktem w zakresie facility management (obsługa techniczna) zgodnie z przyjętą strategią i założonym budżetem,
- Zapewnienie optymalnego funkcjonowania pod obiektu pod kątem technicznym.
- Koordynacja prac podwykonawców.
- Tworzenie planów inwestycyjnych.
- Koordynacja prac serwisowych, instalacyjnych, gwarancyjnych.
- Przeprowadzanie nadzorów nad stanem technicznym obiektu.
- Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, napraw itp.
- Monitorowanie realizacji budżetu i stałe szukanie możliwości poprawy założonej marży,
- Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych rozwiązań stosowanych na pozostałych kontraktach,
- Zarządzanie zakupami i usługami, tak by zapewnić najlepszą jakość serwisu i zysk na kontrakcie,
- Koordynowanie oraz wsparcie zespołu obsługi technicznej.
- Minimum trzyletniego doświadczenia w FM (w zakresie technicznej obsługi projektu) - na dużym obiekcie handlowym
- Wykształcenie wyższe techniczne – specjalizacja: instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, budownictwo, itp.
- Znajomości języka angielskiego- mile widziana,
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników,
- Umiejętności pracy z podwykonawcami, w koordynacji i nadzorze pracy zespołów zewnętrznych.
- Umiejętność zarządzania dużym zespołem.
- Umiejętności zarządzania budżetami.
- Samodzielność oraz odpowiedzialność.
- Energiczność w działaniu.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji.
- Stabilne zatrudnienie.
- Prywatną opiekę zdrowotną.