Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- cover the role of an expert in selected/various technologies concerning state of the art knowledge on production processes or product development,
- provide Total Cost of Ownership cost transparency to components within Product Development Projects and evaluate in collaboration with Development alternative scenarios for cost and value optimized component design (e.g. raw material, production process, production location, function cost oriented design etc.),
- support Purchasing in achieving cost target(s) during awarding process of developed components on basis of cost structure analysis,
- analyze the cost of running components and their production process and develop cost optimized scenarios based on Lean Manufacturing approach,
- support Purchasing throughout the transfer of cost reductions into price reduction by providing negotiation arguments,
- organize and lead workshops with Development and Purchasing and occasionally Suppliers to achieve cost transparency and optimize cost,
- act as first and direct contact person for internal customers as there are Development or Purchasing,
- support internal customer pro-actively in the selection, specification and projects set-up and suggest most adequate approaches,
- actively participate in our learning organization, knowhow and experiences sharing within the community, developing specific knowhow content derived from regional requirements,
- participate as a valuable contributor to a diverse, dynamic and positive international team.
- completed study of Industrial Engineering, Mechanical Engineering, Electrical Engineering or Business Administration with appropriate technical experience or similar,
- 2 years of professional experiences in Development, Purchasing, Industrial Engineering, Cost/Value Engineering, Business Consulting or Materials Engineering,
- business English skills,
- project Management skills,
- production System Lean Tools (e.g. Value Stream Mapping and Design),
- advanced knowledge of Excel and Power Point, preferably Cost Analysis Software,
- frequent business trips in/out of country of origin and experience in working with external parties (suppliers, consultants, institutions),
- very good communication skills, open minded, developed intercultural competence, high motivation and curiosity.
- interesting work at company with innovative solutions and modern technologies,
- opportunity for professional development in an international environment,
- internal and external trainings,
- steady employment in a stable international company,
- a wide range of non-pay benefits including: medical care, sport and cultural offer; lunch pass card,
- if you are interested, apply to our company.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.