menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych; Monitorowanie i egzekwowanie zabezpieczeń wynikających ze współpracy na...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Główne zadania: przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;...
Główne zadania: przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
Twoja przyszła rola: zarządzanie procesami w HUBach: administracyjnym, asystenckim oraz finansowym - stworzenie efektywnej struktury, optymalizacja sposobu działania, wprowadzenie target operating model (TOM) HUBów. zarządzanie grupami interesariuszy od poziomu specjalisty, przez kadrę...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Human Resources Poland ( Hr.pl ) to założone w 2000 roku doradztwo personalne z wieloma sukcesami na koncie, zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych.
Dla naszego klienta, firmy z branży IT, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Business Financial Controller
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Księgowanie wszelkich zdarzeń gospodarczych w systemie Oracle.
Uzgadnianie sald kont księgi głównej.
Analiza zapisów na kontach.
Sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (polska ustawa o rachunkowości oraz US GAAP).
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, Audytor).
Kontakt z zagranicznymi centralami firmy.
Raportowanie na potrzeby Grupy.
Wymagania
Minimum 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym.
Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse lub pokrewne).
Umiejętność i uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Czym będziesz się zajmować? Kontrola należności i wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności Udział w procesie oceny zdolności kredytowej kontrahentów, kontrola przyznanych limitów kredytowych; Monitorowanie i egzekwowanie zabezpieczeń wynikających ze współpracy na...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola realizacji powyższych oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Główne zadania: przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;...
Główne zadania: przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;...
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
Twoja przyszła rola: zarządzanie procesami w HUBach: administracyjnym, asystenckim oraz finansowym - stworzenie efektywnej struktury, optymalizacja sposobu działania, wprowadzenie target operating model (TOM) HUBów. zarządzanie grupami interesariuszy od poziomu specjalisty, przez kadrę...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...