Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Purchasing Specialist

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    Praca.pl   Dołuje    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. celnych z norweskim

Grafton Recruitment
Łódź
praca stacjonarna
2804 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Asystent ds. celnych z norweskim
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-26-40527/PC
Dla naszego klienta - globalnej firmy wyspecjalizowanej w usługach transportowo-logistycznych, która w Łodzi posiada centrum SSC - poszukujemy kandydatów ze znajomością języka norweskiego na stanowisko Asystenta ds. opłat celnych.

Lokalizacja: centrum Łodzi

Główne obowiązki:
  • Kontakt z urzędami celnymi;
  • Prowadzenie transakcji z norweskimi klientami;
  • Przygotowywanie dokumentów do odpraw celnych;
  • Obliczanie ceł i norweskiego podatku VAT;
  • Określanie wartości ceł towarów importowanych.
Requirements:
  • Język norweski - dobra znajomość (min.B1);
  • Język angielski - bardzo dobra znajomość (min. B2);
  • Wykształcenie wyższe;
  • Chęć pracy w godzinach biurowych (8-16) bądź popołudniowych (16-24);
  • Sumienność i dokładność.
Benefits:
  • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej organizacji;
  • Karta Multisport;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Ubezpieczenie na życie.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    DACHSER Sp. z o.o.   Dołuje, Stobno 65    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji przesyłek do systemu analizowanie raportów jakościowych; telefoniczny i mailowy kontakt z klientem awizacje przesyłek (telefoniczne oraz w systemach klientów) kontrolowanie...
  • Purchasing Specialist

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację procesów zakupowych; poszukiwanie i wybór dostawców; negocjacje handlowe; monitorowanie stanów magazynowych; analizę rynku; zapewnienie zgodności z umowami; weryfikację i ocena dostawców; koordynację procesów logistycznych; zarządzanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji zleceń

    Praca.pl   Dołuje    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zadania: przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie zleceń transportowych wprowadzanie dokumentacji do systemu telefoniczna i mailowa obsługa klienta obsługa dokumentacji celnej współpraca z innymi działami i oddziałami dbanie o wysoki poziom jakości usług